.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش هيات كشتي مازندران براي جذب شاهمرادف

رييس و نايب رييس هيات كشتي استان مازندران روز يكشنبه باهدف جذب يوري شاهمرادف وارد "ماخاچ كالا" مركز جمهوري داغستان در كشور روسيه شدند.

به گزارش شمال نیوز ،رييس هيات كشتي استان مازندران در گفت وگويي با خبرنگار ايرنا هدف از اين سفر را مذاكره مستقيم و بي‌واسطه با "يوري شاهمرادف" مربي روسي عنوان كرد و بيان داشت: براي بهره‌مندي از تجربيات اين تئوريسين بزرگ كشتي جهاني نهايت تلاش خود را به كار خواهيم بست.

"اصغر ثمربخش" افزود: خواسته‌هاي "شاهمرادف" را پيش از اين از طريق واسطه‌ها شنيده بوديم كه صرفا درخواست مالي نبود و ترجيح داديم كه به طور مستقيم با وي به گفت وگو بنشينيم و رضايت وي را براي حضور در مازندران جلب نماييم.

وي گفت: "شاهمرادف" براي آموزش مربيان مازندراني و ارتقاي سطح فني آنان مدنظراست كه خود نيز اظهار علاقه‌مندي كرده تا تجربياتش را در اختيار فعالان عرصه مربيگري در خطه مازندران بگذارد.

وي ادامه داد: در صدد هستيم تا با داغستان كه همچون مازندران منطقه كشتي خيزي به شمار مي‌رود مراودات ورزشي بيشتري داشته باشيم و يكي از برنامه‌ها برقراري اردوهاي ورزشي مشترك مي‌باشد.

"سلمان قادري" نايب رييس هيات كشتي مازندران نيز در گفت وگو با خبرنگار ايرنا ايجاد تمايل در "شاهمرادف" براي ياري رساندن به كشتي مازندران را علت اصلي سفر به داغستان دانست و گفت: مي‌خواهيم فاصله كشتي مازندران را با استانداردهاي روز دنيا كمتر نماييم و "شاهمرادف" مي‌تواند كمك بزرگي باشد.

وي افزود: بااينكه دركشتي ايران حرف اول را مي‌زنيم اما از حركت نخواهيم ايستاد و در جستجوي آن هستيم تا درخشش بيشتري داشته باشيم.

وي ادامه داد: حضور در داغستان براي امضاي تفاهم‌نامه‌اي در زمينه همكاري مشترك با همتايان روس خواهد بود.

پيش ازاين "نجم‌الدين عبدالبيكف" رييس فدراسيون‌كشتي داغستان به مازندران آمده و مقدمات برگزاري اردويي مشترك را فراهم آورده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.